בשנים האחרונות מגמת התכשיטים לגברים הפכה פופולארית במיוחד. בעוד שבעבר היינו רגילים לראות גברים עונדים בעיקר שעונים וטבעות נישואין, כיום כל התכשיטים נחשבים לאקססוריז אופייני ונפוץ עבור גברים. גברים שאוהבים לענוד תכשיטים יכולים לבחור לעצמם תכשיט מתוך מגוון עיצובים וסגנונות של תכשיטים, ואף להזמין בעיצוב אישי. בין אם גם אתם חובבי תכשיטים או שאתם מחפשים כעת את התכשיט הראשון שלכם – או שבכלל אתם מחפשים מתנה יפה ואופנתית לגבר – בעמוד הזה ריכזנו עבורכם כמה דברים שכדאי לכם לדעת בנוגע לנושא.

אילו תכשיטים יש לגברים?


כיום יש למעשה מגוון רחב של תכשיטי גברים מכל הסוגים: שרשראות, תליונים, צמידים, שעונים, טבעות ועגילים. אומנם אם תיכנסו לחנות תכשיטים רגילה תראו יותר תכשיטים לנשים, אך אין ספק שכיום תכשיטי גברים תופסים מקום מכובד. ולכן, אם אתם מחפשים לרכוש תכשיט לעצמכם או להעניק אחד כזה במתנה, כנראה שלא תיתקלו בחוסר מגוון או דוגמאות לרוב. קיימים תכשיטים העשויים בעיקר מעור או משילוב מסוים של עור ומתכת, אך אין ספק שתכשיטי זהב וכסף הם פריט על זמני ואיכותי, וכמובן גם אופנתי שיכול להפוך הופעה של גבר ליוצאת דופן.

אם אתם מחפשים עיצוב אישי ומיוחד לגבר, תוכלו לגשת לחנות תכשיטים שתוכל להתאים לכם את תכשיט בעיצוב מיוחד או עם חריטה והקדשה. כך למשל, בטבעות נישואין לגבר שגברים ענדו מאז מעולם כדי לציין את ברית הנישואין, ניתן לחרוט את תאריך החתונה או את השמות של החתן והכלה. כמו כן, אפשר לחרוט גם על תליון זהב של שרשרת זהב לגבר ועל צמיד ולהעניק מתנה יפה, אופנתית ומרגשת לגבר.

ממליצים בחום שתבדקו גם את טוקיו תכשיטים שמציעים מגוון עצום של תכשיטים מהממים לגבר.

זהב צהוב או זהב לבן?

ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן בתכשיטים הוא בהרכב. זהב צהוב משולב עם מתכות כמו נחושת ואבץ, ואילו זהב לבן משלב ניקל או פלטינה, שהן מתכות כסופות שנותנות לו את הצבע הבהיר והכסוף שלו. אין הבדל בין זהב צהוב לזהב לבן מבחינת האיכות, אלא שזהו עניין סגנוני. לכן, לפני שרוכשים תכשיט לגבר רצוי להבין קודם מהו הצבע המועדף עליו.

תכשיטים משובצים

גם הבחירה בין תכשיטי זהב משובצים ביהלומים או אבנים לבין תכשיטי זהב לא משובצים היא סגנונית ולבסוף זהו עניין של טעם. אפשר למצוא מגוון סוגים של תכשיטים לגבר המשובצים יהלומים או זירקונים לבנים או שחורים, ובעיקר בתליונים לשרשראות. אף שתכשיט ללא יהלומים או אבנים יכול להיות יפה בפני עצמו, שילוב של יהלומים ואבנים יכול לייחד את הסגנון ולעיתים לגנוב את כל ההצגה. שימו לב שגם השילוב של היהלומים עם הצבע של הזהב חשוב: יש גברים שיאהבו תכשיטים המשובצים ביהלומים או זירקונים בצבע שחור המשולבים עם זהב לבן, ואילו אחרים יעדיפו זהב צהוב עם יהלומים לבנים וכך הלאה.

האיכות והאמינות

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך להקפיד עליהם בנוגע לתכשיטי זהב בכלל ובאשר לתכשיטים לגבר בפרט הם האיכות והאמינות של חנות התכשיטים. חנות אמינה תבטיח לכם תכשיטים אמיתיים ואיכותיים שיישארו עמידים לאורך זמן, תוך שקיפות מלאה ושירות וליווי אדיבים, בעיקר כשזה נוגע לתיקונים בתכשיט, אם תצטרכו.

לסיכום

מתוך המגוון הרחב של תכשיטי גברים תוכלו למצוא את התכשיט המושלם עבורכם. חשוב להתמקד בשאלות כמו איזה סוג תכשיט מתאים לכם (שרשרת זהב לגבר, צמיד, טבעת לגבר וכו'), החומר של התכשיט, זהב

צהוב או בכלל זהב לבן, שיבוץ התכשיט ביהלומים וזירקונים וכמובן – האיכות האמינות. כאן נציין שאיכות ואמינות הם בערך עליון אצלנו בתכשיטי חביב, ואנחנו נספק לתת לכם שירות בנוגע לכל רכישה שתבצעו – באתר ובחנות שלנו.



פברואר 20, 2022