יום האהבה העברי, ט"ו באב, מתקרב בצעדי ענק, וזה הזמן לבחור מתנות. מתנת יום האהבה יכולה להיות רומנטית, מתחשבת, מרגשת, מגבשת ולהפוך את היום למיוחד, אבל לפעמים פשוט קשה למצוא את המתנה המתאימה, ובעיקר לגברים שלא בטוחים מה בנות הזוג יאהבו. אז אילו מתנות תוכלו לבחור ליום האהבה?

צמידים או שרשראות: קשה לטעות

תכשיטים הם אחת האופציות המומלצות כמתנה ליום האהבה, בעיקר משום שמדובר במתנה שהיא באמת רומנטית וכזו שמלווה את האישה לאורך כל היום. אחת הסיבות לכך שתכשיטים לאישה הם מתנה מומלצת היא העובדה שלכל אחת יש הטעם שלה, כך שתמיד אפשר למצוא את המתנה המתאימה.

כשמדברים על שרשראות, יש נשים שאוהבות אותן עדינות יותר ויש נשים שאוהבות שרשראות דומיננטיות ובעלות נוכחות כמו שרשרת חוליות או כדורים. אפשר להתבסס על הטעם של בת  הזוג לפי תכשיטים קיימים, ולהחליט לאיזה כיוון ללכת – לשרשרת עדינה או לשרשרת זהב לאישה דומיננטית עם נוכחות בולטת. אנחנו יכולים לומר שאחת השרשראות הכי פופולריות שלנו היא שרשרת מעגל החיים, שיכולה להתאים לשני הסוגים ולכל העדפה אופנתית.

בכל הנוגע לצמידי זהב, גם כאן יש אופציות מצוינות שיכולות להתאים כמעט לכולן:

צמיד כדורים זהב הוא אחד המבוקשים ביותר, בעיקר משום שהוא עדין ואלגנטי ויכול להתאים לכולן. יש לו גם גרסת כסף לנשים שפחות מעדיפות את הזהב הצהוב.

אם אתם רוצים להשקיע מעט יותר, צמיד חוליות הוא גם תכשיט יפהפה ועדין, עם טקסטורה ועיצוב מודרניים שהופכים אותו למיוחד.

לא התחברתם? יש לנו עוד אופציה, ואחד מהטרנדים הכי חזקים בתחום בתקופה האחרונה: צמיד עין, תכשיט עם סטייל קצת שונה, וכזה שהרבה נשים יוכלו להתחבר אליו.

 

עגילים הם בחירה רומנטית יותר משנדמה

נכון ששרשראות זהב וצמידים לאישה הם אופציה מצוינת, אבל יש נשים שיעדיפו עגילי זהב פשוט משום שזה כיף שיש כמה זוגות שאפשר להחליף ביניהם ולהתאים לכל יום. בתחום העגילים יש כמה סוגים, וכל אישה מתחברת למשהו אחר: עגילים צמודים, חישוקים או תלויים. בתחום הצמודים אפשר למצוא כמעט כל דוגמה אפשרית: עיגולים, מרובעים, בצורות שונות כמו טיפה או פנינים, ובעצם אין סוף לעיצובים. לעגילים תלויים מזהב או כסף יש גרסאות רבות, כמו עגילי טיפה או עגילים עגולים, ונותר רק לבחור את מה שמוצא חן בעיניכם. עגילי חישוק יתאימו לנשים שאוהבות את הסגנון, אבל לא בהכרח. הם יכולים להתאים גם לנשים שלא ענדו חישוקים קודם ופשוט אוהבות עיצוב עדין ויוקרתי. יש חישוקים קטנים או גדולים, וזה כבר תלוי בטעם.

 

ומה עם טבעות?

גם טבעת יכולה להיות מתנה מתחשבת ומקסימה ליום האהבה. יש טבעות עדינות ויפות שיכולות להיות מתנה מושלמת, שיביעו את ההערכה והאהבה שלכם. אחת הטבעות הכי מבוקשות שלנו, ואחת שיכולה להתאים לרוב הנשים, היא טבעת שורה מזהב, מעודנת ויפה אך בעלת נוכחות.

 

מוצרים בהתאמה אישית – מתנות שיישארו לנצח בלב

מתנות בהתאמה אישית הן מתנות ייחודיות שמותאמות במיוחד למי שמקבל אותן, ולכן יש להן ערך שונה ממתנות אחרות. תכשיטים לאישה בחריטה או בהזמנה אישית, ארנק עם תמונה או כיתוב, מוצרים מודפסים כמו תמונות או פרטי טקסטיל עם תפירה מיוחדת, ועוד רבים, כל אלו מתנות ייחודיות שמציגות את הזוגיות ומראות את הערך שלה בעיני נותן המתנה, ויש לכך משמעות רבה שהופכת את המתנה למיוחדת.

 

קופסת תכשיטים היא הטאץ' האחרון

אם כבר רכשתם תכשיט לאישה ואתם מחפשים אביזר נלווה כדי להעצים את החוויה, קופסת תכשיטים היא מה שאתם צריכים. קופסה כזו מעץ, פלסטיק או זכוכית יכולה לתת מקום מיוחד לאחסון התכשיטים, והיא יכולה להתאים לנשים שיש להן כמות גדולה יחסית של תכשיטים ואקססוריז. זו גם אפשרות מצוינת לשדרוג המתנה, ולהעניק אותה יחד עם התכשיט הנוצץ שרכשתם להעצמת החוויה.

אם קופסה נראית לכם אופציה פחות מתאימה, אפשר ללכת על צלחת תכשיטים או על מעמדים בצורות. היום יש עיצובים רבים ויצירתיים שאפשר לבחור מהם, ולחבר בין תכשיט יפהפה למעמד יצירתי שיאחסן אותו.

 

מראה משולבת אחסון לתכשיטים

אולי ראיתם אותה בסרטים, מראה שעומדת על הרצפה עם רגליים ויש לה תא פנימי לאחסון של תכשיטים. זה טרנד שקיים גם היום, ואפילו מתחזק, וזו יכולה להיות מתנה מגניבה עם סטייל מיוחד: גם תקבלו מראה דקורטיבית וגם אחסון לתכשיטים שלא תופס מקום נוסף בחדר.

 

שוקולדים זה אפשרי – אבל אפשר קצת יותר

שוקולד הוא מפנק בהחלט, אבל אפשר לבחור במתנה שכוללת קצת יותר משוקולד. אפשר להרכיב או לקנות מארזי שוקולד שמגיע עם פרחים, יין, פירות טריים או יבשים, ועוד. מארזים כאלו נותנים חוויה שלמה של צבעים וניחוחות שיהפכו את יום האהבה שלכם לכיפי הרבה יותר. תוכלו להרכיב את המארז בעצמכם עם קופסה, שוקולדים טעימים ופרחים לקישוט, או לקנות אותו מוכן ולהעניק אותו באהבה.

 

מארז טיפוח? לא מה שאתם חושבים

נכון, מארז טיפוח זו מתנה די מוכרת – אבל לפעמים תוכלו להניח את ידיכם על מארזים ייחודיים במיוחד שלא מוצאים בכל מקום. למשל מוצרים בעבודת יד, בשמי שמן באיכות גבוהה, שמנים אתריים, חמאות גוף עשירות ומפנקות ובעצם מוצרים שאין בכל מקום. עולם הקוסמטיקה מציע המון אפשרויות, ומארזי מתנה כאלו יוכלו להיות מתנה מיוחדת וריחנית במיוחד.

 

ערכות חוויה זוגית

יש זוגות שמעדיפים לקבל חוויה מאשר מתנה, ולא רק שזה בסדר – זה גם יכול להיות כיפי ומגבש. קיימות היום ערכות מאוד מקוריות ובעבודת יד עם משחקים שאפשר לשחק בזוגות (כמו משחקי קלפים, פנטומימה, תפקידים וכו'), עם אביזרים ועוד הפתעות מגניבות לערב זוגי. זו מתנה קצת אחרת שנותנת יותר חוויה מאשר מתנה מוחשית, ואם אתם אוהבים את זה – אין ספק שתהנו ותבלו כמה שעות יחד כדי לנסות את כל הפעילויות.

 

מסאז' מפנק זה אחד התענוגות של החיים

אין כמו ספא כדי להוריד מעליכם את כל שכבות היומיום, ולהרגיע את הגוף ואת הנפש. ספא זוגי יכול להיות חוויה משותפת וכיפית שמורכבת ממסאז' מרגיע, טבילה בג'קוזי חם וטיפולי קוסמטיקה שונים. כמה שעות של ספא יהפכו את היום שלכם לרומנטי ומפנק עם אווירה טובה ומרגיעה.

סיכום

יום האהבה הוא הזדמנות מצוינת להקדיש זמן לבנות הזוג, ולקנות להן מתנה שתראה להן מחשבה ואכפתיות. לא משנה במה תבחרו, נסו לחשוב מה ישמח את בנות הזוג ומה הן אוהבות, ואין ספק שתבחרו במתנה מושלמת שתעלה חיוך על הפנים.



יולי 20, 2021