אירועים משמעותיים הם הזדמנות לפנק את בת הזוג במתנה אוהבת ומתחשבת שתמלא את הלב בהערכה. זה לא תמיד פשוט לבחור מתנה לאישה, ולפעמים כבר מיציתם את כל הרעיונות או שפשוט אין לכם רעיונות מקוריים. כדי לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת, איגדנו כמה רעיונות מקוריים שיתאימו לנשים לפי קבוצות גילאים ותקציב, כך שכל אחד יוכל לקבל רעיון או השראה למתנה שתתאים במיוחד לאישה שאיתו.

 

מתנות לאישה בגיל 20 

· עגילים צמודים: מתנה יפהפייה שמתאימה לכל אישה, ובוודאי לאישה צעירה בגיל 20. עגילים הם תכשיט עדין ומחמיא, ובהחלט ניתן לרכוש עגילי זהב או כסף. כאשר מדובר בעגילים צמודים, הולכים על בחירה בטוחה שיכולה להתאים לכל אחת.

· כרטיס להופעה: כרטיס להופעה של זמר או להקה אהובים הם מתנה שכל אישה תשמח לקבל, ועל הדרך תוכלו לבלות יחד וליצור זכרונות נעימים ויפים.

· יום ספא: יום ספא הכולל מסאז' וארוחת בוקר הם פינוק אמיתי שכל אישה יכולה להנות ממנו. אפשר לבחור בספא עם קונספט כדי להוסיף עניין ליום הזה, כמו ספא יין.

· דובי ענק: דובי ענק הוא מתנה קלאסית שתמיד עושה טוב על הלב, גם משום שהוא מקסים וגם משום שהוא פשוט פריט שאי אפשר לא לאהוב בחדר השינה ולהתרפק עליו ברגעים שצריך קצת שקט ושלווה.

· צניחה חופשית: לחובבות האקסטרים ולהרפתקניות במיוחד זו תהיה מתנה נהדרת, שתיזכר לכל החיים כיום מיוחד שבו עשיתם משהו שלא קורה כל יום. זו לא מתנה שתתאים לכל אחת, אבל זו בהחלט אופציה מעולה ששווה לבדוק.

 

מתנות לאישה בגיל 30

· בושם: בושם יוקרתי של מותג אהוב יכול לסגור את הפינה ולספק לאישה מתנה פרקטית אך גם מפנקת. אם אתם לא יודעים באיזה בושם לבחור, מומלץ לבקש שירות וסיוע מאנשי המכירות בחנות ולבקש פתק החלפה למקרה הצורך.

·  עגילי טיפה: אחד הטרנדים החמים בעולם התכשיטים הוא ללא ספק עגילי טיפה, עגילים נופלים יפיפיים ועדינים שמשדרים אלגנטיות נעימה. זו מתנה על זמנית שלעולם לא תחלוף מהאופנה, והם יתאימו לכל אאוטפיט ולכל אירוע.

· סדנת בישול: בת הזוג חובבת בישולים? סדנת בישול בבית או בביתו של השף היא חוויה מיוחדת ללא ספק שגם תלמד אותה דברים חדשים. מומלץ לקבל המלצות ממכרים או חברים על סדנה מומלצת וכיפית במיוחד.

· טיסה בהפתעה: טיסה ליעד קרוב היא מתנה מקורית ושווה במיוחד, כי מי לא תרצה לטוס לחו"ל לכבוד חגיגות יום ההולדת? מומלץ לסגור על הדרך מלון מפנק ולהזמין שירותי ספא ושירות חדרים כדי לחגוג כמו שצריך את האירוע.

· מגן לטלפון: מגן מעוצב לטלפון עם התמונה שלכם או ראשי התיבות היא מתנה אישית שזוכה לביקוש אדיר בשנים האחרונות, משום שאפשר לבצע התאמה אישית של מגן למכשיר סלולר כך שיתאים לכל אישה ויזכיר לה כמה אוהבים אותה בכל פעם שתחזיק את הטלפון.

· טיפולי יופי: טיפולי יופי שונים כמו טיפול פנים, פדיקור או מניקור יכולים להיות פינוק מושלם לאישה לכבוד יום ההולדת שלה. מעבר לפינוק, זה יגרום לה להרגיש מטופחת ומיוחדת.

 

מתנות לאישה בגיל 40

· טיפול וואטסו: טיפול וואטסו הוא טיפול במים שנחשב לאחד הטיפולים המתקדמים ביותר בעולם הטיפול האלטרנטיבי. בעבור נשים בגיל 40 מדובר בטיפול משחרר ומרגיע שיכול לעזור גם במגוון רחב של בעיות בריאותיות.

· מנוי לתיאטרון: בשנים האחרונות נרשם זינוק במספר המנויים של התיאטרון, בגלל הביקוש הרב לאירועי תרבות ואומנות. אם האישה חובבת תיאטרון, מנוי לתיאטרון הוא מתנה מעולה שאיתה היא תוכל לצפות בהצגות מדי שבוע או חודש ולהנות מהם מתי שתרצה.

· שרשרת חוליות: שרשרת חוליות היא שרשרת זהב לאישה עם סטייל מיוחד, שיכולה להוסיף טקסטורה מעניינת להופעה של כל אישה. שרשרת חוליות קובאנית למשל היא אופציה נהדרת שתתאים לנשים בגיל 40, אך חשוב לוודא שזה הסגנון שהאישה אוהבת. מומלץ לבדוק תכשיטים אחרים שכבר יש לאישה, ולבדוק האם היא אוהבת שרשראות זהב עבות יחסית ודי דומיננטיות במראה שלהן. אם האישה פחות אוהבת שרשראות דומיננטיות, אפשר לבחור בסוג אחר של שרשרת חוליות כמו שרשרת סיכות מזהב צהוב. היא עדינה יותר אך עדיין נוכחת ויפה על הגוף.

· אלבום תמונות דיגיטלי: אלבום תמונות דיגיטלי הכולל את כל התמונות מכל הזמנים היא מתנה מקורית וסנטימנטלית במיוחד, ותתאים מאוד כדי לחגוג את המעבר לעשור חדש בגיל 40. בחרו ברגעים הכי משמעותיים ומרגשים, ותצרו מתנה שתיכנס עמוק ללב.

· ארוחת שף פרטית: שף פרטי אשר מגיע לבשל אצלכם בבית או במתחם אירוח הפך בשנה האחרונה לאחת המתנות המבוקשות ביותר לנשים בגיל 40, וזה מומלץ במיוחד למי שאוהבת מאוד לחוות חוויות קולינריות חדשות ולטעום מאכלים שמעולם לא טעמה קודם.

 

מתנות לגיל 50

· קופסת תכשיטים מעוצבת: רכישה של קופסת תכשיטים מעוצבת יכולה לספק לכם הזדמנות מצוינת להעניק לאישה שלכם מתנה פרקטית לטובת אחסון של התכשיטים. זו יכולה להיות קופסה מוכנה, או קופסה בעיצוב אישי שבה ניתן לאחסן את כל התכשיטים הקרובים אל הלב שהאישה אספה לאורך חייה.

· נרתיק וכיסוי דרכון מעוצב: נשים רבות אוהבות מאוד לטייל, ונרתיק וכיסוי דרכון מעוצב יכול להיות מתנה נהדרת במיוחד לחובבות הטיולים והטיסות. אפשר לעצב את הפריטים האלו בהזמנה אישית עם שם והקדשה כדי להפוך את זה להרבה יותר אישי.

· תיק מעצבים: לא כל אישה מרשה לעצמה לקנות תיק מעצבים, שהוא בדרך כלל פריט יקר למדי. ביום הולדת מיוחד כמו 50, אפשר לרכוש תיק כזה לפי הטעם של האישה ולהפתיע אותה עם פריט יוקרתי שכזה. לא יודעים מה הטעם שלה? צלמו כמה תיקים קיימים שיש לה, ותנו למוכרים בחנות לעזור לכם לבחור לפי הסטייל שלה.

· סרטון חברים ובני משפחה: צלמו כמה בני משפחה מברכים את אישה אחד אחרי השני, ערכו וידאו מקסים עם כל הסרטונים שצילמתם (אפשר באופן עצמאי או לבקש מאיש מקצוע לעזור לכם), ויש לכם סרטון מיוחד מאוד שאפשר להקרין עם מקרן לאישה ולהפתיע אותה עם רגע מרגש שבו לוקחים חלק כל בני המשפחה והחברים.

 

לסיכום

באירועים מיוחדים, מתנות מקוריות או כאלו שהושקעה בהן מחשבה רבה עד לפרטים הקטנים יכולות לגרום לאישה להרגיש מיוחדת, מוערכת ואהובה. בחירת המתנה היא לא תמיד פשוטה, אבל עם הרעיונות שהצגנו לכם כאן, תוכלו למצוא מתנה מתאימה או תקבלו השראה למתנה אחרת שתוכל להתאים. אל תחששו לצאת מהקופסה ולהמציא רעיונות מקוריים משלכם. בהצלחה!



דצמבר 28, 2021