בשעה טובה, הגיע הרגע והחלטתם להציע לחצי השני שלכם לחיות לצדכם לעד. אנחנו מנחשים שבשלב הזה אתם מתחילים לתכנן את כל מה שצריך להצעת הנישואין המושלמת. אין ספק שהאתגר הראשון הוא למצוא מקומות יפים להצעת נישואין מרגשת ובלתי נשכחת, ותהיה יריית הפתיחה לאירוע חלומי וזוגיות מאושרת. לשם כך אספנו עבורכם כמה רעיונות מנצחים למקומות מומלצים להצעת נישואין, ואפילו חילקנו אותם בצורה מסודרת לאזורים השונים בארץ.

לפני שמתחילים, בוחרים את הטבעת

אין ספק כי הבחירה של מקום להצעת נישואין היא חשובה למדי, אך רגע לפני שנתחיל להציע מקומות חשוב לנו לגעת בשלב היחיד שחשוב אפילו יותר: כדאי למצוא בהקדם את הטבעת נישואין המושלמת שבת הזוג שלכם תאהב, מה שכמובן לא עושים בחטף ועל רגל אחת, ורק לאחר מכן להתחיל לעסוק בשאר הפרטים. יש לנו כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לדעת איך לבחור טבעת אירוסין, ועוד הרבה תשובות לשאלות חשובות כמו מה ההבדל בין טבעת אירוסין לנישואין ומתי כדאי לקנות כל אחת מהן. זה הזמן למצוא את האחת שלכם ולעבור למצוא את הלוקיישן המושלם להצעה.

אלו המקומות שבהם כדאי להציע נישואין

מקומות להצעת נישואין בצפון

צפון הארץ הוא בלי שום ספק מקום נפלא להציע בו נישואין. הנופים הירוקים בכל מקום, הנחלים, המפלים והמעיינות בכל פינה, השקט והשלווה, כל אלו הופכים את הבחירה בצפון הארץ למצוינת. הנה כמה רעיונות ללוקיישנים מעולים:

- מצפה חוסיין: אחת מהנקודות היפות ביותר בארץ בלי שום ספק. היא נמצאת ליד קיבוץ יפתח, ובגובה של 710 מטר מעל לפני הים תוכלו להשקיף ביום טוב על כל הנוף המשגע (מומלץ לבדוק את מזג האוויר הצפוי מראש). עוד המלצה חשובה היא לתכנן את ההצעה שם לשעות היום מפני שבלילה חשוך והראות לא טובה.

- חוף הכנרת: כמה שירים כבר נכתבו על הכנרת היפה שלנו, ואכן מדובר באחד המקומות היפים ביותר בארץ. אתם יכולים לתכנן את ההצעה לשעות הזריחה, לשקיעה בלילה ואפילו באמצע היום היא תהיה יפה ומרגשת. מומלץ לעשות סיור מראש ולבחור את החוף הכי שקט ורומנטי לטעמכם.

- מבצר מונפורט: ממוקם בגליל העליון ליד קיבוץ אילון. בביקור שלכם תוכלו ליהנות מבנייה צלבנית עתיקה מרהיבה ביופייה שנמצאת בלב הטבע הגלילי הירוק והאופייני של ישראל. בשיא ההתרגשות וההתרשמות מהמראות המיוחדים, זה הזמן שלך לשלוף את הטבעת.

- חורשת טל: חורשה יפיפייה וקסומה בעמק החולה (שבכלל מומלץ בתור אזור להצעות נישואין). היא גם גדולה במיוחד, כך שתוכלו לבחור את הלוקיישן המדויק עבורכם.

מקומות להצעת נישואין במרכז

אין ספק שתוכלו למצוא מקומות יפים להצעת נישואין במרכז בלי בעיה. כמובן שזה חשוב עבור רבים, שכן מעל 50 אחוזים מאוכלוסיית הארץ מתגוררת שם ואולי לא תרצו לנסוע ללוקיישן מרוחק. המרכז משלב בין כל מה שטוב ויפה במדינה שלנו ומציע נופים ירוקים ופסטורליים של טבע מתפרץ לצד לוקיישנים אורבניים מדליקים ומיוחדים, כך שבוודאות תמצאו את הלוקיישן המושלם. הנה כמה רעיונות:

- המרינה בהרצליה: רעיון נפלא לחובבי הים ולמי שרוצה לשלב הפלגה רומנטית מייד לאחר ההצעה. על הרציפים תוכלו לשלוף את הטבעת וכמובן להפיק הצעה מרגשת באווירה המיוחדת של הים התיכון.

- מצפה טל בחולדה: אחת התצפיות היפות ביותר בארץ שנמצאת במרחק עשר דקות נסיעה בלבד מצומת ביל"ו. אם אתם שואלים אותנו - אין רגע מתאים יותר להוציא את הטבעת ולכרוע ברך מאחרי פיקניק טעים ומפנק על כרי הדשא הרחבים.

- שכונת נווה צדק בתל אביב: יש בארץ היפה שלנו הרבה אזורים עתיקים יפים, ומעל כולם בולטת שכונת נווה צדק העתיקה. המבנים הישנים, בתי הקפה הקטנים, החנויות ודוכני הרחוב והים שנמצא במרחק נגיעה - כל אלו הם התפאורה המושלמת להצעת הנישואין שלכם.

מקומות להצעת נישואין בירושלים

אין ספק שלבירה שלנו ירושלים יש קסם מיוחד משלה. הסיפור ההיסטורי ארוך השנים, העתיקות עוצרות הנשימה שמאפיינות את הבנייה בעיר וכמובן הטבע המושלם מחוץ לעיר, הופכים את ירושלים ליעד די מוצלח. כמו כן היא מתאימה למקומיים שמחפשים להציע במקום קרוב אבל בהחלט גם תתאים למי שרוצה ליהנות מנסיעה וטיול לכבוד ההצעה. הנה כמה רעיונות מומלצים:

- הכותל המערבי: חוויה מרגשת במיוחד שבהחלט תתאים לשומרי מסורת או כל מי שהיהדות קרובה לליבו. ניתן לעשות זאת במרפסת הכותל או ברחבה הגדולה לפני הכותל עצמו, אך בכל מקרה תיהנו מהחיבור ההיסטורי והעוצמה של המבנה העתיק ובעל המשמעות הזה.

- גן הוורדים: גן קטן ומקסים הממוקם בסמוך לבית המשפט בירושלים. בגן תמצאו אגם מלאכותי מקסים ומדובר על לוקיישן מצוין להצעה. מומלץ לעשות זאת בשעות היום ועד השקיעה לכל הפחות.

- נס הרים: אם אתם מחפשים מקום פסטורלי ומיוחד בפאתי ירושלים, מושב נס הרים היא בהחלט נקודה מומלצת. בשעות היום והערב ניתן ליהנות שם מתצפית מעולה על כל העיר והסביבה ולכן זהו מקום מצוין להצעה גם בשעות החשיכה.

מקומות להצעת נישואין בדרום

הגענו לדרום ואיזה כיף שהארץ שלנו, על אף שהיא כזו קטנה, מציעה לנו מגוון נופים וסגנונות שונים. מקומות להצעת נישואין בדרום יאפשרו לכם ליהנות מאווירה מדברית וקסומה, מרחבים עצומים ומרגיעים ובעיקר הרבה מאד שקט וחיבור לטבע. אם זה משהו שמדבר אליכם, הנה כמה רעיונות לנקודות מומלצות.

- אנדרטת הנגב בבאר שבע: אחד המקומות היפים ביותר בנגב המשקיף אל הנוף של כל העיר באר שבע. שווה לשלב עם פיקניק ובקבוק יין.

- כפר הנוקדים בסמוך לערד: אם בא לכם לשלב את ההצעה עם נופש מיוחד ואם אתם חובבי טבע ומדבר, שווה בהחלט להכיר את כפר הנוקדים. תוכלו לבחור בין סוגי חדרים שונים ואפילו ללון באוהל משלכם. המקום הוא פשוט, שקט, נעים ופסטורלי.

- אילת: את אילת כולנו מכירים, והאמת שהיא יכולה להיות תפאורה לא רעה בכלל גם להצעת נישואין מרגשת. תוכלו לעשות זאת בים, בביקור במסעדה בעיר ואפילו באופן ספונטני במלון. מתאים במיוחד אם אתם אוהבים לחגוג ולהתפנק, ואירוסין זו בהחלט סיבה למסיבה.

לסיכום, איזה כיף שיש לנו בארץ כל כך הרבה אפשרויות להצעות נישואין רומנטיות, ואתם יכולים לבחור את המקום המועדף עליכם ואפילו למצוא מקומות מעולים בקרבת מקום המגורים. אל תשכחו לרכוש טבעת אירוסין מראש ומשם להמשיך ולתכנן את כל הפרטים החשובים ביותר להצעה שלכם. שיהיה הרבה במזל ובשעה טובה ומוצלחת!



ינואר 19, 2022