הורים לצעירים שעומדים להתגייס לצה"ל? היום המרגש בבקו"ם של חברתך הטובה הולך ומתקרב? זה הזמן לקנות להם מתנה! הגיוס לצה"ל הוא תקופה מרגשת עבור מתגייסים ומתגייסות רבים, ולסובבים אותם לא פחות. על כן, פעמים רבות נרצה להעניק מתנה שתרגש ותשמש את המתגייס/ת, כדי לעזור לו לעבור את התקופה הקרובה במסגרת הצבאית באופן הנעים ביותר. אז מה לקנות ומאיפה להתחיל? ובכן, יש להתחשב קודם בצרכים ובהעדפות של כל מתגייס/ת, ולנסות לקלוע למתנה שתשמש אותם וכזאת שהם יאהבו, אך גם כזאת שתעזור להם לזכור אתכם תמיד. עדיין מבולבלים? במאמר הזה נציע לכם כמה רעיונות נחמדים למתנה למתגייס/ת הטרי/ה.

חוגרון עם הקדשה

נתחיל במתנה פשוטה וקטנה, אך כזאת שיכולה לרגש את המתגייס/ת בהחלט. חוגרון הוא למעשה נרתיק קטן שבו ניתן לשמור את החוגר, שהחיילים נדרשים להציג פעמים רבות לעיתים במהלך היום. לא רק שהחוגרון ישמור על החוגר ושלמותו לאורך זמן, אלא שמדובר במוצר שיכול לשמש את החייל/ת לעוד דברים, כמו לאחסון כסף מזומן או לאחסון של כרטיסים נוספים וכדומה. אם כן, מדובר בפריט שישמש את החייל/ת מאוד, ולכן אם אתם רוצים להעניק מתנה שגם תעזור להם להיזכר בכם כל פעם מחדש – חוגרון עם הקדשה אישית היא פתרון מושלם לכך. ניתן לרקום את ההקדשה האישית לחוגרון בעצמכם או בחנויות המתמחות בכך, וכן להדפיס אותה או לכתוב בעזרת חומרי יצירה עמידים.

תכשיטים

תכשיט יכול להיות מתנה אידיאלית עבור מתגייס או מתגייסת לקראת היום הגדול, אם הם אוהבים לענוד תכשיטים כמובן. מדובר במתנה שתוכלו להתאים במיוחד עבורם, לפי הטעם האישי והעדפה שלהם. הבחירה היא מגוונת בין שלל סוגי תכשיטים, אך חשוב לשים לב בראש ובראשונה שהתכשיט עומד בפקודות שנקבעו בנוגע לענידת תכשיטים בצבא, כדי שהחייל/ת יוכלו ליהנות מהמתנה גם בעת שירותם הצבאי. בנוגע לשרשראות זהב למשל, חיילים וכן חיילות רשאים לענוד שרשרת שהקוטר שלה הוא 3 מ"מ לכל היותר, עם תליון אחד בלבד שקוטרו 3 ס"מ לכל היותר. ולכן, אם תרצו לפנק מתגייסת בתכשיט לאישה, זה יכול להיות למשל שרשראות זהב עם תליון מעגל החיים או שרשרת עין.  אם תרצו לפנק מתגייס בתכשיט לגבר, תוכלו לרכוש שרשרת זהב לגבר עם תליון מגן דוד קלאסי, אך גם שרשרת ריקה מתוספות ותליונים מזהב יכולה להיות מתנה יפה למי שאוהב. יש לציין כי אפשר לרכוש למתגייס צמיד עדין לגבר, ואותו הוא יוכל לענוד מחוץ לבסיס הצבאי, וליהנות מסגנון וסטייל מחמיאים ביותר.

מארז טיפוח

מארז טיפוח יכול להיות מתנה שימושית ומפנקת במיוחד. כדי למצות את המתנה ולהפוך אותה לשימושית כמה שאפשר, רצוי לשאול לפני את החייל/ת מה הם צריכים בדיוק לקראת הגיוס המתקרב ובא, כדי שהמוצרים יוכלו לשרת אותם במהלך שירותם. לבנות, למשל, תוכלו ליצור מארז מהודר המכיל שמפו, מרכך או מסכת שיער, נוסף על סבוני רחצה. תוכלו להוסיף לשם גם קרם גוף, או ליצור מארז שכולו מתבסס על קרמים עבור שימושים שונים. עבור המתגייס תוכלו להרכיב מארז טיפוח הכולל שמפו וסבון רחצה, אך גם ג'ל גילוח ואפטר שייב יכולים להיות שימושיים ומפנקים בהחלט. כמו כן, תוכלו להוסיף כל מוצר שנראה לכם יפה ומוסיף, כמו למשל מגבת, מסרק שיער וכן הלאה.

אוזניות

אם המתגייס/ת מחבבים מוזיקה ואוהבים להאזין לה במיוחד – אוזניות יכולות להיות מתנה יפה ושימושית בהחלט עבורם. תקופת הצבא עבור חיילים רבים מבשרת על חזרה לכושר גופני בעצימות גבוהה. ולכן, האוזניות יוכלו לשמש אותם עבור זמן כושר ולפעילות גופנית כגון ריצה. במקרה זה, אפשר לרכוש אף אוזניות ספורט, כדי לוודא שהחייל/ת יתאמנו עם האוזניות בנוחות המרבית. נוסף על כך, חיילים רבים מבלים שעות רבות בדרכים ובנסיעות בעת שירותם הצבאי. האזנה למוזיקה יכולה להעביר להם את הזמן הזה בכיף, ומה יותר טוב מלהאזין למוזיקה באוזניות חדשות ואיכותיות?

שעון

מתנה פרקטית נוספת היא שעון. השעון יכול לשמש את החייל/ת באופן תמידי, ובמיוחד בצבא בעת אימונים ובעיקר בתנאי שטח, כאשר אין להם גישה לטלפון הסלולרי. אם אתם הולכים על שעון, שימו לב שאתם רוכשים שעון שיכול לעמוד בתנאים שטח שיכולים להיות קשוחים במיוחד, ועל כן רצוי שיהיה זה שעון עמיד וחזק, וכן חסין בפני מים. רצוי שתבררו לפני עם המתגייס/ת אם יש להם העדפות מסוימות בנוגע לשעונים, כמו למשל האם הם מעדיפים שעון דיגיטלי או שעון מכני, באיזה צבע, מותג או חברה וכדומה. יש לוודא כי יש למתגייס/ת כיסוי שעון עבור השעון. בכל מקרה, סיכוי גבוה השעון ישמש אותם במהלך שירותם הצבאי ואף לאחריו, ולכן זוהי יכולה להיות מתנה יפה במיוחד.

לסיכום, אנו מקווים שהמאמר נתן לכם רעיונות למתנה שתרגש ותהיה שימושית עבור  המתגייסים שלכם. בהצלחה, ושירות נעים ומשמעותי!



פברואר 23, 2022