"ורק בגללי הוא האבא שלי, כי הבטיח הוא לי, שהוא רק שלי"!

איזו מתנת יום הולדת אפשר להביא לאיש שהעניק לנו את החיים?!

לכבוד המאורע המשמח, אספנו בעבורכם כמה רעיונות שיעזרו בבחירת מתנת יום הולדת לאיש החשוב הזה, הידוע בכינויו "אבא".

 

מתנה לאבא בן 50

גיל 50 הוא גיל נפלא בחייו של גבר. הם נראים טוב, הם מרגישים טוב, השיער המאפיר קלות בשילוב הרוח הצעירה שבנפשם, הביטחון העצמי ושלוות הנפש. הם משקיעים בעצמם יותר ונהנים מהחיים.

שעון יד

- כמעט ואין גבר שלא אוהב לענוד שעון על ידו. שעון יכול להיות אלגנטי או ספורטיבי, עם צג דיגיטלי או עם צג אנלוגי. ההמלצה היא להיצמד לסגנון הקיים של מי שאנו מתכוונים לקנות בעבורו שעון, ככה נצמצם את האפשרות שהמתנה לא תמצא חן בעיניו.


צמיד חוליות

גברים בגיל 50 יעדיפו צמידים בעלי חוליות עבות. צמיד חוליות עבות מעניק לגבר נוכחות, ייצוגיות ואמירה. אלו צמידים שנראים נהדר עם כל בגד ואפילו בבגד ים.

 

חגורת עור


במידה ומדובר בגבר שחוגר חגורות בדרך כלל, הוא ידע להעריך חגורה טובה. חגורת עור קלאסית, עם אבזם נח שתסתדר מעל מכנסי ג'ינס או מעל מכנסי אלגנט.

 

מתנה לאבא בן 60

לגבר בן 60 בוודאי יש כבר הכל, אך עדיין ניתן להעניק לו מתנת יום הולדת שיעריך.

מתנת יום הולדת לגבר בגיל הזה, צריכה להתאים לאורח החיים שלו.

 

שרשרת חוליות (גורמט)


שרשרת עשויה חוליות עבות, לרוב מזהב. הסגנון הוא מעט מיושן, אך מרשים ואהוב על בני גיל 60. שרשרת "גורמט" היא סוג של אמירה, סמל סטטוס ליציבות ויציבות כלכלית.


כורסת טלוויזיה מפנקת

גברים בסביבות גיל 60 נמצא אותם הרבה מול הטלוויזיה או עסוקים בקריאת עיתון. כורסת טלוויזיה איכותית, תבטיח חיוך מאוזן לאוזן. ניתן למצוא היום כורסאות בעלות פונקציות מיוחדות כמו מסאג'ר (מעסה), כן, כורסאות שעושות מסאג'! שיעבירו לאביכם את הזמן בנעימים.


חופשה מפנקת בארץ / בחו"ל

תארו לכם את האושר שבלהתנתק קצת מהשגרה. תכננו ליקיר ליבכם חופשה מפנקת. זו יכולה להיות חופשה עם חבילת ספא כייפית או חופשה עם סיורים קולינריים. העיקר שתוסיף אושר על הקיים.

 

מתנה לאבא בן 70

גיל 70 המכובד! בגיל הזה, האושר האמיתי הוא האושר של הילדים, הנכדים והנינים. אז מה נוכל בכל זאת, להעניק לו כמתנת יום הולדת?

אלבום תמונות דיגיטלי

תוכלו להזמין אונליין ואפילו לעצב אותו בעצמכם, אלבום תמונות דיגיטלי עם הקדשה יפה, מלא בתמונות שלכם, של הנכדים והנינים.


טיול שורשים

במידה ואביכם אדם בריא, תוכלו לסגור לו מתנת יום הולדת מרגשת ומושקעת במיוחד. חופשה בעיר הולדתו הכוללת סיור בשכונת ילדותו, טיול שורשים נוסטלגי שבו תוכלו גם אתם להתחבר למקורות. ניתן ליצור קשר עם סוכן נסיעות, שיתכנן את הטיול עבורכם.


כורסא אורטופדית חשמלית

כורסא המיועדת לבני הגיל הבוגר ואפילו לאנשים בעלי מוגבלות תנועה. הכורסא מתרוממת ממצב ישיבה לקימה ויורדת למצב ישיבה או שכיבה ממצב עמידה. הכורסא מקלה על האדם המשתמש בה ונותנת לו עצמאות מסויימת במידה והוא זקוק לסיוע בישיבה וקימה. מדובר בכורסא הנשלטת באמצעות שלט.

 

לסיכום

יום הולדת זו הזדמנות מצוינת להראות לאבות שלנו, כמה אנחנו אוהבים ומעריכים אותם.

מתנת יום הולדת לאב היקר, היא משימה אפשרית בהחלט.

העיקר הבריאות.



יוני 01, 2022