תשעה חודשים ארוכים הגיעו לשיאם, הלידה המיוחלת והמרגשת עברה בשלום והאם הטרייה חובקת תינוק מתוק או תינוקת מתוקה במיוחד. אין ספק שאת המתנה הגדולה היא כבר קיבלה, אבל אפשר לפנק אותה בהחלט במתנה לידה יפה ושימושית. אז בין שאתם הבעל, האבא או האמא, האח, האחות, או אחת מהחברות ומחפשים כעת מתנה כזאת – הגעתם למקום הנכון.

מה חשוב לדעת לפני שקונים מתנה ליולדת?

כדי לבחור מתנה שימושית ויפה במיוחד ליולדת נסו להבין קודם מהו הצורך שלה. יש נשים שישמחו למשהו מתוק ומפנק לבית החולים כמו מארז שוקולדים טוב, ואחרות יעדיפו דווקא שיפנקו אותן בארוחת בוקר עשירה. חלק יעדיפו שרשרת זהב ייחודית לאישה וחלק מהיולדות יעדיפו מתנה יצירתית וקטנה ושתשאיר בליבן מזכרת יפה מהיום המרגש והמיוחד הזה. אבל אם אתם עדיין מבולבלים וצריכים קצת רעיונות, הינה כמה מתנות שיכולות לשמח כמעט כל אחת.

אז מה תוכלו לקנות ליולדת הטרייה?

פרחים ושוקולד

אחת המתנות הקלאסיות שיכולה להתאים כמעט לכל אירוע מרגש ומשמח – פרחים ושוקולד. זר ריחני מלא פרחים צבעוניים וססגוניים יכול לשמח כל יולדת המתאוששת עתה מלידה, שתשמח גם להיכנס איתו הביתה ולהניח אותו לעטר את השולחן במטבח. לצד זר הפרחים אפשר להוסיף בונבוניירה או מארז שוקולד טעים, מתוק ומלא בכל טוב. אפשר לקחת את המתנה לשלב הבא וליצור או לקנות עבורה זר פרלינים או פשוט זר מתוק, שגם נראה יפה אך גם עושה כיף בפה.

תכשיט

נמשיך במתנה מרגשת שתתאים במיוחד אם מדובר בבעלה של היולדת או המשפחה הקרובה. מי שאוהבת לענוד תכשיטים תשמח להתקשט בתכשיט חדש אחרי היום המאושר והמרגש בחייה. תוכלו ללכת על סט תכשיטים, אבל כמובן שגם פריט אחד איכותי ויפה יכול להיות לא פחות ממתנה מדהימה. כדאי ללכת על תכשיט אופנתי וטרנדי שיקלע לטעמה של האישה, כמו שרשרת זהב עדינה עם תליון זהב מיוחד, צמיד זהב, עגילי יהלום משובצים צמודים לאוזן או אפילו טבעת זהב. כיום אפשר לבצע הזמנה של תכשיטים בעיצוב אישי הכוללים אפשרות לחריטה. תוכלו לבקש לחרוט את שם התינוק/ת או את תאריך הלידה למשל, וכך להעניק לאם הטרייה מזכרת מרגשת שתישאר איתה עוד שנים.

פיג'מה מפנקת

התקופה שלאחר הלידה כוללת ימים רבים של שהות האם בבית עם התינוק/ת שזה עתה הצטרף למשפחה. אז כדי להעניק ליולדת מתנה שתשמש אותה במיוחד למשך תקופה, כדאי בהחלט לשקול להעניק לה במתנה פיג'מה נעימה ומפנקת. בקניית הפיג'מה כדאי להתחשב בעונה בשנה ובטעם האישי של האישה. היום אפשר למצוא אפילו סט פיג'מה תואם לאימא ולתינוק/ת ואפילו גם לאבא. זוהי מתנה מקורית למדי שיכולה לשמח את היולדת ואף לייצר לה ולקטנטן כמה תמונות יפות בפיג'מה תואמת למזכרת.

מארז טיפוח

ואם כבר מדברים על פינוק, מדברים על מארז טיפוח. מארז טיפוח מאובזר ליולדת יכול להיות פרקטי ולשמש אותה בכל מצב – בין שהיא נדרשת להישאר לעוד כמה ימים בבית החולים ובין שהיא כבר משתחררת הביתה. אפשר למצוא כיום מגוון מארזי טיפוח, אך אפשר גם לבנות אחד כזה מאפס בהתאם לצורכי האישה. אז במארז כזה אפשר לכלול למשל שמפו ומרכך, תחליב רחצה, קרמים ריחניים וטובים לגוף, לכפות הידיים והרגליים, ואף לכלול בפנים גם מגבת קטנה, ספוגית לגוף, מסרק לשיער ועוד ועוד. אפשרות נוספת שכדאי להכיר היא ערכת פדיקור מניקור שיכולה אף היא להיות שימושית.

גיפט קארד

אם אתם רוצים להפתיע את היולדת במתנה נחמדה ולא בטוחים מה היא צריכה בדיוק, הדרך הבטוחה ביותר עבורכם היא להעניק לה גיפט קארד. אפשר לטעון גיפט קארד שיוכל לשמש אותה במגוון חנויות או מסעדות ובתי קפה, שתוכל לצאת אליהם לאחר שתתאושש מהלידה. כך אתם יכולים להיות בטוחים למעשה שהמתנה שלכם מאפשרת לאישה לקנות מה שהיא בהחלט צריכה עבורה ועבור הוולד.

המתנה שהיא גם חוויה

ממתנות שאפשר לקנות לאישה שזה עתה ילדה נעבור למתנות שהן למעשה חוויה כיפית וייחודית.

יום ספא

כדי לעזור לאם הטרייה להתאושש לאחר החוויה האינטנסיבית שהיא עברה, אפשר להפתיע אותה ביום ספא ארוך, מרגיע ומפנק ביותר. ביום כזה תוכלו ללכת למתחם ספא הכולל ארוחת בוקר עשירה וטובה, מסאז' מרגיע ומשחרר וכן בילוי בשלל מתקני הספא כמו סאונה רטובה/יבשה, ג'קוזי ובריכת שחייה. כמובן שאם תרצו לקחת את ההפתעה שלב אחד קדימה, תוכלו אפילו לדאוג לאם לשמרטף ליום הזה, כך שהיא תוכל לבלות ולהירגע ללא כל דאגה.

הופעה או הצגה

בין האכלה ומשחק לבין החלפת חיתול לקטנטן, תוכלו להפתיע את האם בהופעה או הצגה שיסייעו לה לקחת פסק זמן ולחזור בכוחות מחודשים. אז אחרי שתבחרו הופעה, הצגה או כל בילוי אחר שלדעתם האישה הייתה רוצה לצאת אליו, תוכלו להפוך את המתנה למפתיעה עוד יותר ולהשאיר את הכרטיסים על השולחן במטבח או לשלוח לה אותם בהודעה. הפתעה נעימה בהחלט.

לסיכום

אנו מקווים שהמאמר הזה עזר לכם לבחור את המתנה היצירתית, הפרקטית ולמעשה המושלמת ביותר עבור היולדת הטרייה. בהצלחה ומזל טוב!



אפריל 25, 2022