היום שבו מיסדתם את הקשר ביניכם בטקס מרגש והחלטתם שאתה והיא זה לעולם מתקרב ובא, ואתם כנראה חושבים על מתנה או הפתעה שתזכיר ליקירתכם כמה היא אהובה וחשובה לכם. האפשרויות שעומדות לפניכם רבות ומגוונות, ואם אתם מתלבטים או בכלל לא יודעים איפה להתחיל, ריכזנו עבורכם 5 רעיונות למתנה יום נישואין לאישה שאיתכם. בואו נתחיל

איך לבחור מתנת יום נישואין לאישה?

רגע לפני שאנחנו קופצים לרעיונות למתנה יום נישואין, ננסה להבין קודם איך לבחור אחת כזאת בכלל. בבחירת מתנה יש להתחשב קודם בצורך של האישה, כלומר האם אתם יודעים על משהו שהיא רוצה לקנות כבר זמן רב? משהו שהיא חולמת עליו תקופה? אם כן, זוהי הזדמנות פז להפתיע אותה ולקנות לה את מה שהיא מחכה לו. כנראה שאתם מכירים אותה טוב במיוחד, ולכן אתם יודעים האם זהו זמן טוב דווקא לחוויה זוגיות משותפת יחדיו, שבה תוכלו ליהנות יחד ולצבור חוויות. בכל סוג מתנה שתבחרו, חשוב שתהיו יצירתיים ואף מקוריים, כדי להפוך את כל היום הזה למיוחד ומרגש אף עוד יותר.

רעיונות למתנת יום נישואין

אז מה תוכלו להעניק לאהובתכם ביום הנישואין?

תכשיט מרהיב

נתחיל במתנה שכמעט כל אישה תשמח לקבל, בכל אירוע ובכל שלב: תכשיט. נשים רבות אוהבות להתקשט בתכשיטים בסגנונות שונים, ולכן מדובר במתנה מושלמת גם ליום הנישואין ואפילו מתנה לאמא ליום ההולדת למשל. אין ספק שמדובר במתנה מרשימה ומרהיבה, והאפשרויות כאן רבות ומגוונות. אתם יכולים ללכת על סט תכשיטים, הכולל שרשרת זהב לאישה, צמיד ועגילים, או על תכשיט בודד ומהמם כמו טבעת זהב, ואפילו רק תליון לשרשרת זהב או לצמיד, כמו למשל תליון מגן דוד, תליון חמסה, תליון זהב ועוד ועוד. חלק אוהבות את התכשיטים שלהן מנצנצים ומשובצים באבנים, ואחרות מעדיפות את הסגנון הנקי והפשוט יותר. ולכן, אל תשכחו לנסות לקלוע לטעם האישי של האישה לפי התבוננות בקולקציית התכשיטים שלה, להתייעץ עם חברה או אחות בנוגע לבחירה ואפילו ללכת איתה לבחור (במידה שאתם רוצים לוותר על אפקט ההפתעה).

יום ספא מפנק

דרך מצוינת להתנתק רגע מחיי היומיום העמוסים והלחוצים ולהתמקד בזוגיות ובקשר ביניכם היא ללכת ליום ספא מרגיע ומפנק. התחילו את היום בארוחת בוקר עשירה וטובה, המשיכו אותו במסאז' זוגי משחרר ונעים ובקרו במתקני הספא המוצעים לכם במתחם – סאונה, ג'קוזי, בריכה, חמאם וכדומה. אל תהססו להביא גם איזה בקבוק יין טוב ונשנוש קל כדי להוסיף לאווירה. אז מלבד יום ספא במתחם או במלון, אין לשכוח שאפשר לארגן גם יום כזה בבית הפרטי שלכם מאפס. זה יכול לכלול הכנת ארוחת בוקר למיטה, מסאז' מרגיע ומושקע לבת הזוג, קצת נרות אווירה, מקטורת וניחוחות טובים, וכמובן מילוי האמבטיה במים עם מלחים ושמנים ארומטיים אם יש לכם אחת כזאת בבית. בין לבין תפנקו את עצמכם עם יין, גבינות ופירות טריים וטובים כמו ענבים ואבטיח, וכן פיצוחים ואגוזים.

סדנה מהנה

נעבור לחוויה זוגית מסוג אחר. יש היום מגוון סדנאות זוגיות שיכולות להעביר לכם את היום המיוחד והמרגש שלכם בכיף, לחזק את הקשר הזוגי, לשבור שגרה וליהנות מהביחד, וכמובן בסוף לצאת עם תוצר מעניין או ידע שימושי. אז בתחום האוכל והקולינריה תוכלו להשתתף בסדנת בשרים, סדנת בישול, ואם בא לכם על אפייה ומתוקים אז יש גם סדנת זילוף ואפייה. באותה נשימה נזכיר גם את סדנאות הקוקטיילים, היין והבירה שתוכלו לטעום בהם דברים טובים אך גם לדעת עוד קצת על הנושא. אם יצירה מעניינת אתכם יותר, עומדות לפניכם שלל אפשרויות: נגרות, יצירה בחמר, קרמיקה, ציור ועוד. מדובר באטרקציה נחמדה וקלילה, שתוכל להיות חלק מיום כיף, ומי יודע, אולי גם להכיר לכם תחביב חדש.

ארוחה טובה

אין ספק שאחד הבילויים האהובים על זוגות רבים הוא אוכל טוב. לפעמים דייט לילי רומנטי במסעדה טובה ואיכותית יכול לסגור לנו את היום המושלם יחד. אז אם החלטתם שאתם הולכים על מסעדה, כדאי שתבחרו אחת כזאת שמתאימה לאירוח רומנטי ובמיקום המושלם, למשל עם נוף לים. כמובן שבבחירת המסעדה יש להתחשב גם בתפריט שהיא מציעה – חלבי, בשרי, אסייתי וכו'. מצד שני, אל תשכחו שאתם יכולים להכין ארוחה מצוינת גם בבית: אם אתם אוהבים לבלות במטבח, הכינו את המנה האהובה על בת הזוג שלכם והפתיעו אותה בערב רומנטי ואינטימי בבית הפרטי שלכם. אבל אם אתם לא בדיוק באינטראקציה טובה עם הסירים והמחבתות, גם שף פרטי שיבשל לכם בבית היא אופציה מצוינת ומרשימה במיוחד.

הופעה בלתי נשכחת

הזמר האהוב על האישה עומד להופיע בקרוב? יש מופע סטנד-אפ שיגרום לבטן שלכם לכאוב מרוב צחוק? זה הזמן לקנות כרטיס זוגי ולצאת לערב מהנה בחיק אהובתכם במיוחד ליום הנישואין. מדובר בבילוי זוגי שהיא תוכל לזכור לעוד זמן רב, במיוחד כשמדובר בהופעה מיוחדת או כזאת בעלת קונספט ייחודי. אז היכנסו ובדקו אילו הופעות או מופעים מעניינים יש בקרוב: זה יכול להיות פסטיבל, הצגת תיאטרון, קונצרט וכל דבר אחר שתאהבו ותיהנו בו יחד.

לסיכום

יום הנישואין שלכם הוא הזדמנות מצוינת להפתיע את בת הזוג במתנה נפלאה שתישאר איתה עוד שנים רבות או בחוויה זוגית כיפית שתיצור לכם חוויות משותפות. בהצלחה ויום נישואין שמח!



אפריל 28, 2022