יש שיגידו כי חברות היא ערך עליון, ויש לשמר אותה בכל מחיר, ולכן מה הפלא שרגע לפני יום ההולדת או כל אירוע מקונן של החברה הכי טובה שלכם אתם נלחצים מן המחשבה מה תקנו לה במתנה השנה? בהתאם להגדרה המילונית, מתנה היא דבר מה שניתן מרצון חופשי, בלי ציפייה לתמורה. אבל הסיבה העיקרית שלפיה בני אדם מעניקים מתנות לחברה שלהם היא מכיוון שהם מאמינים שבפעולה זאת יהיה באפשרותם ליצור מערכת יחסים טובה עם החברה שלהם, שלא קשורה בכלל לפן הרומנטי. ברמה הכללית, נתינת מתנה לחברה הכי טובה מהווה חלק אינטגרלי מן האינטראקציה האנושית, וניתן להגיד בפה מלא, כי הפעולה של נתינה ושל קבלת מתנה מחברה טובה עשויה לסייע לכם לייצר קשר רגשי יותר חזק עם החברה שלכם, שאתם מייחלים להעמיק את היחסים אתה וכי באמת אכפת לכם ממנה.

 

תליון מהמם יוכיח לה כמה שאת אוהבת אותה

בהחלט אפשר לומר, כי אחת מן הסיבות שבעקבותיה אתם נותנים מתנה לחברה נובעת משום שמדובר אודות גרסה מסוימת של שפת אהבה, כאות להבעה של רגשי החיבה שלכם אליה. לא כל בני האדם נולדו עם יכולת ביטוי מעולה ולא תמיד קל להביע את האהבה שלכם במלים, בדיוק למקום הזה נכנסת נתינת מתנה לחברה. מתנה שנבחרת מתוך היבט של התחשבות עשויה להיות בעלת השפעה ניכ

רת של המון מלים מעוצבות למשעי. היא עשויה להראות לחברה שלכם שהנכם מעניקים לה מתנה מתוך הערכה כנה אליה ולקשר המיוחד שאתם חולקים, ולא משנה עם הקשר הינו אפלטוני או שהינו מבוסס על רומנטיקה.

על מנת לעזור לכם קצת, כדאי שתיתנו מתנה לחברה הטובה שלכם בדמות של תליונים. יש בכוחם להוסיף הנאה ושיק אפילו למי שתלבש חולצת טי שירט עם ג'ינס. תליונים עם אבני חן, כסף סטרלינג, זהב או חרוזים ייראו נהדר בלי כל נוכחות פורמלית. תליונים אופנתיים ייקחו את המראה של החברה שלכם להיות בלתי נשכחים.

 

עגילים יגרמו לה להרגיש מיוחדת

לא משנה למה בדיוק אתם מתעתדים להעניק מתנה לחברה הכי טובה, בין אם זה לרגל מעבר מגורים במדינה מעבר לים, לשם התחלת לימודים באוניברסיטה, בשל יציאה לגמלאות, או בגלל אירוע ייחודי כמו למשל – יום הולדת או יום נישואין, מה שבטוח שהיא מהווה דרך מצוינת להראות אכפתיות. מענק של מתנה אישית לחברה הכי טובה שלכם תהפוך בהכרח את מערכת היחסים שבינכם להרבה יותר חזקה. כמו כן, בעצם מתן המתנה לחברה הכי טובה שלכם אתם מעניקים לה משהו שהיא תמיד תזכור אתכם, ובאופן החיובי של המלה, כמובן. בנוסף לכך, החברה שלכם תעריך את העובדה כי לקחתם את הזמן על מנת ליצור או למצוא מתנה מקורית וייחודית, שמתאימה כמו כפפה ליד רק בשבילה.

אנחנו מבינים ללבכם, המבחר הוא עצום, וזה ממש לא קל למצוא את המתנה המושלמת לחברה הכי טובה שלכם, וכדי להקל עליכם נציע לכם לקנות מתנה של עגילים. להעניק מתנה של עגילים לחברה הכי טובה משמע שאף פעם לא ישתנו הדברים, שהכול תמיד יישאר אותו הדבר, ושלזמן שעובר לא יהיה כל משמעות עבורכם, משום שעגילים הם למעשה הדבר הכי קרוב למתנת אלמוות שניתן למצוא. מתנה של עגילים לחברה הכי טובה פירושה סוג של מחווה שנרקמת בה משמעות לעולמי עד, מה שישמור על הקסם ועל מקום של כבוד ככל ששניכם תתבגרו. כמו כן, מתנה של עגילים מתפרשת הנתינה של דבר מה בלתי משתנה, משהו נצחי ויפהפה, בדיוק כמו התחושה שלכם, שלנצח יישאר בלי כל שינוי.

 

תכשיט בעיצוב אישי - מתנה מקורית ובלתי נשכחת

אין כל ספק, כי הענקת מתנת יום הולדת לחברה נועדה להביע את ההערכה העמוקה שלכם כלפיה, כלפי החברה שאתם מעריכים מאוד ושאכפת לכם באמת ממנה. אתם יכולים להעניק מתנה ליום הולדת לחברה רק בגלל שאתם מאוד אוהבים אותה, בגלל שיש לה משמעות ניכרת בחיים שלכם, בשל העובדה שהיא חלק חשוב בחיים שלכם, משום שקשה לכם לדמיין את החיים שלכם בלי הנוכחות שלה, וכיוצא בזאת. בעצם, נתינת מתנת יום הולדת לחברה נועדה לסמל את כך שהיא נגעה בחיים שלכם בדרך כזאת או אחרת, שאתם מעריכים את הנוכחות, המאמצים וההדרכה שהיא משקיעה בכם.

אנו משוכנעים שממש קשה לכם למצוא מתנה ליום הולדת לחברה הטובה שלכם, בעיקר בשל העובדה שרשת האינטרנט פשוט מפוצצת בהיצע, ו"מרוב עצים לא רואים את היער". אבל הסירו כל דאגה מעל ללב שלכם, מכיוון שלכל בעיה ניתן למצוא פתרון כיום, ואחד מהפתרונות הללו הוא מתנה בדמות של תכשיטים בעיצוב אישי. תכשיטים שכאלו לעולם ועד יהיו עשירים במשמעויות, כמו גם במטאפורות. בחירת תכשיטים בעיצוב אישי לשם נתינה של מתנת יום הולדת לחברה הטובה יש ביכולתה להעביר מסרים של כדוגמת – חיוביות, נאמנות, איחולים טובים, תשוקה, תקווה, השראה, חוכמה, או לחלופין אהבה ללא כל תנאי, וכיוצא בזה.

 

האם מתנה מקורית לחברה הכי טובה יכולה להעביר את המסר שאכפת לכם ממנה?

לא קיים כל עוררין על כך, כי הענקה של מתנה מקורית לחברה הכי טובה  יכולה להעביר את המסר שבאמת אכפת לכם ממנה, זאת גם דרך מצוינת להראות לה שאתם מסוג של הבריות ששמים לב לצרכים של היקרים ללבם. באם ראיתם כי הידיים של החברה הכי טובה שלכם נטולות תכשיטים, מסיבה כזאת או אחרת, מתנה שכזאת יכולה לשמח אותה ולהוכיח לה שחשבתם קצת מחוץ לקופסה לפני שבחרתם עבורה את המתנה, ולא פעלתם באופן אוטומט. באמצעות בחירת המתנה המקורית לחברה הכי טובה שלכם תפגינו כלפיה את רגשי האהבה שלכם, ותגרמו לה, על הדרך, להרגיש שמקשיבים לה, שרואים אותה, שאוהבים ושמעריכים אותה. ברגע שמקבלים את "תחושת האישור" ממקבלת ההמתנה מתעוררים רגשות האושר החיוביים, ונעשה הגיבוש של הקשר שבינכם.

אנו ממש יודעים שזה לא פשוט כיום למצוא מתנה מקורית לחברה הכי טובה  שתהיה מושלמת, כפי שאתם בוודאי רוצים, לכן ניתן לכם כעת רעיון מבריק – מה דעתכם על צמידים? להעניק מתנה של צמיד לאישה משמע להעניק מתנה שתעזור לחברה הכי טובה שלכם להרגיש נחשקת, חיננית וחשובה. הצמידים יעוררו את הזהות שלה, וישמחו אותה בכל פעם מחדש כאשר היא תענוד אותם.

 

האם מארז מתנה לחברה יכול להשפיע על שינוי לטובה?

והגענו כבר לישורת האחרונה של המאמר, איך עובר הזמן מהר כשנהנים, נכון? ובכן, אולי עוד לא הבנתם, אך להעניק מתנה לחברה עשוי להשפיע בצורה מסוימת על התנהגותה לטובה, מתוך ההבנה עד כמה שהיא מוערכת ואהובה על ידי הסביבה הקרובה שלה. ומה יותר נכון מאשר לתת מארז מתנה לחברה בדמות של שוקולדים? עם יד על הלב, אי אפשר אפילו להסביר את הרגשות העמוקים שיש לאנשים עם שוקולדים. מתנה שכזאת בהחלט תדהים את החברה שלכם, ולחיזוק רגשי האהבה שלכם כלפיה, אתם יכולים להכניס למארז הזה שוקולדים בצורת לבבות.

יש בני אדם אשר מאמינים כי שוקולדים לא בריאים, ולהם אנו אומרים היום – תחשבו שוב, כי ההפך הוא הנכון, שוקולדים מקדמים בהחלט בריאות פיסית וכן נפשית כאחד. בעצם, מבחינה מדעית או רפואי יש הוכחות כי שוקולדים מהווים מקור נפלא לנוכחות של פלבונואידים, שהינם סוג של נוגדי חמצון אשר קשורים לשמירה של הפחתת קרישי דם ורמות תקינות של לחץ הדם.



מאי 18, 2022