מתנת יום הולדת לאבא - לאבא לך מגיע את כל האהבה בעולם

מתנת יום הולדת לאבא - לאבא לך מגיע את כל האהבה בעולם

"ורק בגללי הוא האבא שלי, כי הבטיח הוא לי, שהוא רק שלי"!

איזו מתנת יום הולדת אפשר להביא לאיש שהעניק לנו את החיים?!

לכבוד המאורע המשמח, אספנו בעבורכם כמה רעיונות שיעזרו בבחירת מתנת יום הולדת לאיש החשוב הזה, הידוע בכינויו "אבא".

 

מתנה לאבא בן 50

גיל 50 הוא גיל נפלא בחייו של גבר. הם נראים טוב, הם מרגישים טוב, השיער המאפיר קלות בשילוב הרוח הצעירה שבנפשם, הביטחון העצמי ושלוות הנפש. הם משקיעים בעצמם יותר ונהנים מהחיים.

שעון יד

- כמעט ואין גבר שלא אוהב לענוד שעון על ידו. שעון יכול להיות אלגנטי או ספורטיבי, עם צג דיגיטלי או עם צג אנלוגי. ההמלצה היא להיצמד לסגנון הקיים של מי שאנו מתכוונים לקנות בעבורו שעון, ככה נצמצם את האפשרות שהמתנה לא תמצא חן בעיניו.


צמיד חוליות

גברים בגיל 50 יעדיפו צמידים בעלי חוליות עבות. צמיד חוליות עבות מעניק לגבר נוכחות, ייצוגיות ואמירה. אלו צמידים שנראים נהדר עם כל בגד ואפילו בבגד ים.

 

חגורת עור


במידה ומדובר בגבר שחוגר חגורות בדרך כלל, הוא ידע להעריך חגורה טובה. חגורת עור קלאסית, עם אבזם נח שתסתדר מעל מכנסי ג'ינס או מעל מכנסי אלגנט.

 

מתנה לאבא בן 60

לגבר בן 60 בוודאי יש כבר הכל, אך עדיין ניתן להעניק לו מתנת יום הולדת שיעריך.

מתנת יום הולדת לגבר בגיל הזה, צריכה להתאים לאורח החיים שלו.

 

שרשרת חוליות (גורמט)


שרשרת עשויה חוליות עבות, לרוב מזהב. הסגנון הוא מעט מיושן, אך מרשים ואהוב על בני גיל 60. שרשרת "גורמט" היא סוג של אמירה, סמל סטטוס ליציבות ויציבות כלכלית.


כורסת טלוויזיה מפנקת

גברים בסביבות גיל 60 נמצא אותם הרבה מול הטלוויזיה או עסוקים בקריאת עיתון. כורסת טלוויזיה איכותית, תבטיח חיוך מאוזן לאוזן. ניתן למצוא היום כורסאות בעלות פונקציות מיוחדות כמו מסאג'ר (מעסה), כן, כורסאות שעושות מסאג'! שיעבירו לאביכם את הזמן בנעימים.


חופשה מפנקת בארץ / בחו"ל

תארו לכם את האושר שבלהתנתק קצת מהשגרה. תכננו ליקיר ליבכם חופשה מפנקת. זו יכולה להיות חופשה עם חבילת ספא כייפית או חופשה עם סיורים קולינריים. העיקר שתוסיף אושר על הקיים.

 

מתנה לאבא בן 70

גיל 70 המכובד! בגיל הזה, האושר האמיתי הוא האושר של הילדים, הנכדים והנינים. אז מה נוכל בכל זאת, להעניק לו כמתנת יום הולדת?

אלבום תמונות דיגיטלי

תוכלו להזמין אונליין ואפילו לעצב אותו בעצמכם, אלבום תמונות דיגיטלי עם הקדשה יפה, מלא בתמונות שלכם, של הנכדים והנינים.


טיול שורשים

במידה ואביכם אדם בריא, תוכלו לסגור לו מתנת יום הולדת מרגשת ומושקעת במיוחד. חופשה בעיר הולדתו הכוללת סיור בשכונת ילדותו, טיול שורשים נוסטלגי שבו תוכלו גם אתם להתחבר למקורות. ניתן ליצור קשר עם סוכן נסיעות, שיתכנן את הטיול עבורכם.


כורסא אורטופדית חשמלית

כורסא המיועדת לבני הגיל הבוגר ואפילו לאנשים בעלי מוגבלות תנועה. הכורסא מתרוממת ממצב ישיבה לקימה ויורדת למצב ישיבה או שכיבה ממצב עמידה. הכורסא מקלה על האדם המשתמש בה ונותנת לו עצמאות מסויימת במידה והוא זקוק לסיוע בישיבה וקימה. מדובר בכורסא הנשלטת באמצעות שלט.

 

לסיכום

יום הולדת זו הזדמנות מצוינת להראות לאבות שלנו, כמה אנחנו אוהבים ומעריכים אותם.

מתנת יום הולדת לאב היקר, היא משימה אפשרית בהחלט.

העיקר הבריאות.

יוני 01, 2022
מה קונים מתנה לגיוס? לחיילים שלנו מגיע את הטוב ביותר

מה קונים מתנה לגיוס? לחיילים שלנו מגיע את הטוב ביותר

הורים לצעירים שעומדים להתגייס לצה"ל? היום המרגש בבקו"ם של חברתך הטובה הולך ומתקרב? זה הזמן לקנות להם מתנה! הגיוס לצה"ל הוא תקופה מרגשת עבור מתגייסים ומתגייסות רבים, ולסובבים אותם לא פחות. על כן, פעמים רבות נרצה להעניק מתנה שתרגש ותשמש את המתגייס/ת, כדי לעזור לו לעבור את התקופה הקרובה במסגרת הצבאית באופן הנעים ביותר. אז מה לקנות ומאיפה להתחיל? ובכן, יש להתחשב קודם בצרכים ובהעדפות של כל מתגייס/ת, ולנסות לקלוע למתנה שתשמש אותם וכזאת שהם יאהבו, אך גם כזאת שתעזור להם לזכור אתכם תמיד. עדיין מבולבלים? במאמר הזה נציע לכם כמה רעיונות נחמדים למתנה למתגייס/ת הטרי/ה.

חוגרון עם הקדשה

נתחיל במתנה פשוטה וקטנה, אך כזאת שיכולה לרגש את המתגייס/ת בהחלט. חוגרון הוא למעשה נרתיק קטן שבו ניתן לשמור את החוגר, שהחיילים נדרשים להציג פעמים רבות לעיתים במהלך היום. לא רק שהחוגרון ישמור על החוגר ושלמותו לאורך זמן, אלא שמדובר במוצר שיכול לשמש את החייל/ת לעוד דברים, כמו לאחסון כסף מזומן או לאחסון של כרטיסים נוספים וכדומה. אם כן, מדובר בפריט שישמש את החייל/ת מאוד, ולכן אם אתם רוצים להעניק מתנה שגם תעזור להם להיזכר בכם כל פעם מחדש – חוגרון עם הקדשה אישית היא פתרון מושלם לכך. ניתן לרקום את ההקדשה האישית לחוגרון בעצמכם או בחנויות המתמחות בכך, וכן להדפיס אותה או לכתוב בעזרת חומרי יצירה עמידים.

תכשיטים

תכשיט יכול להיות מתנה אידיאלית עבור מתגייס או מתגייסת לקראת היום הגדול, אם הם אוהבים לענוד תכשיטים כמובן. מדובר במתנה שתוכלו להתאים במיוחד עבורם, לפי הטעם האישי והעדפה שלהם. הבחירה היא מגוונת בין שלל סוגי תכשיטים, אך חשוב לשים לב בראש ובראשונה שהתכשיט עומד בפקודות שנקבעו בנוגע לענידת תכשיטים בצבא, כדי שהחייל/ת יוכלו ליהנות מהמתנה גם בעת שירותם הצבאי. בנוגע לשרשראות זהב למשל, חיילים וכן חיילות רשאים לענוד שרשרת שהקוטר שלה הוא 3 מ"מ לכל היותר, עם תליון אחד בלבד שקוטרו 3 ס"מ לכל היותר. ולכן, אם תרצו לפנק מתגייסת בתכשיט לאישה, זה יכול להיות למשל שרשראות זהב עם תליון מעגל החיים או שרשרת עין.  אם תרצו לפנק מתגייס בתכשיט לגבר, תוכלו לרכוש שרשרת זהב לגבר עם תליון מגן דוד קלאסי, אך גם שרשרת ריקה מתוספות ותליונים מזהב יכולה להיות מתנה יפה למי שאוהב. יש לציין כי אפשר לרכוש למתגייס צמיד עדין לגבר, ואותו הוא יוכל לענוד מחוץ לבסיס הצבאי, וליהנות מסגנון וסטייל מחמיאים ביותר.

מארז טיפוח

מארז טיפוח יכול להיות מתנה שימושית ומפנקת במיוחד. כדי למצות את המתנה ולהפוך אותה לשימושית כמה שאפשר, רצוי לשאול לפני את החייל/ת מה הם צריכים בדיוק לקראת הגיוס המתקרב ובא, כדי שהמוצרים יוכלו לשרת אותם במהלך שירותם. לבנות, למשל, תוכלו ליצור מארז מהודר המכיל שמפו, מרכך או מסכת שיער, נוסף על סבוני רחצה. תוכלו להוסיף לשם גם קרם גוף, או ליצור מארז שכולו מתבסס על קרמים עבור שימושים שונים. עבור המתגייס תוכלו להרכיב מארז טיפוח הכולל שמפו וסבון רחצה, אך גם ג'ל גילוח ואפטר שייב יכולים להיות שימושיים ומפנקים בהחלט. כמו כן, תוכלו להוסיף כל מוצר שנראה לכם יפה ומוסיף, כמו למשל מגבת, מסרק שיער וכן הלאה.

אוזניות

אם המתגייס/ת מחבבים מוזיקה ואוהבים להאזין לה במיוחד – אוזניות יכולות להיות מתנה יפה ושימושית בהחלט עבורם. תקופת הצבא עבור חיילים רבים מבשרת על חזרה לכושר גופני בעצימות גבוהה. ולכן, האוזניות יוכלו לשמש אותם עבור זמן כושר ולפעילות גופנית כגון ריצה. במקרה זה, אפשר לרכוש אף אוזניות ספורט, כדי לוודא שהחייל/ת יתאמנו עם האוזניות בנוחות המרבית. נוסף על כך, חיילים רבים מבלים שעות רבות בדרכים ובנסיעות בעת שירותם הצבאי. האזנה למוזיקה יכולה להעביר להם את הזמן הזה בכיף, ומה יותר טוב מלהאזין למוזיקה באוזניות חדשות ואיכותיות?

שעון

מתנה פרקטית נוספת היא שעון. השעון יכול לשמש את החייל/ת באופן תמידי, ובמיוחד בצבא בעת אימונים ובעיקר בתנאי שטח, כאשר אין להם גישה לטלפון הסלולרי. אם אתם הולכים על שעון, שימו לב שאתם רוכשים שעון שיכול לעמוד בתנאים שטח שיכולים להיות קשוחים במיוחד, ועל כן רצוי שיהיה זה שעון עמיד וחזק, וכן חסין בפני מים. רצוי שתבררו לפני עם המתגייס/ת אם יש להם העדפות מסוימות בנוגע לשעונים, כמו למשל האם הם מעדיפים שעון דיגיטלי או שעון מכני, באיזה צבע, מותג או חברה וכדומה. יש לוודא כי יש למתגייס/ת כיסוי שעון עבור השעון. בכל מקרה, סיכוי גבוה השעון ישמש אותם במהלך שירותם הצבאי ואף לאחריו, ולכן זוהי יכולה להיות מתנה יפה במיוחד.

לסיכום, אנו מקווים שהמאמר נתן לכם רעיונות למתנה שתרגש ותהיה שימושית עבור  המתגייסים שלכם. בהצלחה, ושירות נעים ומשמעותי!

פברואר 23, 2022
מה בדיוק צריך לדעת לפני שקונים תכשיט לגבר? מאושר ממנו לא יהיה!

מה בדיוק צריך לדעת לפני שקונים תכשיט לגבר? מאושר ממנו לא יהיה!

בשנים האחרונות מגמת התכשיטים לגברים הפכה פופולארית במיוחד. בעוד שבעבר היינו רגילים לראות גברים עונדים בעיקר שעונים וטבעות נישואין, כיום כל התכשיטים נחשבים לאקססוריז אופייני ונפוץ עבור גברים. גברים שאוהבים לענוד תכשיטים יכולים לבחור לעצמם תכשיט מתוך מגוון עיצובים וסגנונות של תכשיטים, ואף להזמין בעיצוב אישי. בין אם גם אתם חובבי תכשיטים או שאתם מחפשים כעת את התכשיט הראשון שלכם – או שבכלל אתם מחפשים מתנה יפה ואופנתית לגבר – בעמוד הזה ריכזנו עבורכם כמה דברים שכדאי לכם לדעת בנוגע לנושא.

אילו תכשיטים יש לגברים?


כיום יש למעשה מגוון רחב של תכשיטי גברים מכל הסוגים: שרשראות, תליונים, צמידים, שעונים, טבעות ועגילים. אומנם אם תיכנסו לחנות תכשיטים רגילה תראו יותר תכשיטים לנשים, אך אין ספק שכיום תכשיטי גברים תופסים מקום מכובד. ולכן, אם אתם מחפשים לרכוש תכשיט לעצמכם או להעניק אחד כזה במתנה, כנראה שלא תיתקלו בחוסר מגוון או דוגמאות לרוב. קיימים תכשיטים העשויים בעיקר מעור או משילוב מסוים של עור ומתכת, אך אין ספק שתכשיטי זהב וכסף הם פריט על זמני ואיכותי, וכמובן גם אופנתי שיכול להפוך הופעה של גבר ליוצאת דופן.

אם אתם מחפשים עיצוב אישי ומיוחד לגבר, תוכלו לגשת לחנות תכשיטים שתוכל להתאים לכם את תכשיט בעיצוב מיוחד או עם חריטה והקדשה. כך למשל, בטבעות נישואין לגבר שגברים ענדו מאז מעולם כדי לציין את ברית הנישואין, ניתן לחרוט את תאריך החתונה או את השמות של החתן והכלה. כמו כן, אפשר לחרוט גם על תליון זהב של שרשרת זהב לגבר ועל צמיד ולהעניק מתנה יפה, אופנתית ומרגשת לגבר.

ממליצים בחום שתבדקו גם את טוקיו תכשיטים שמציעים מגוון עצום של תכשיטים מהממים לגבר.

זהב צהוב או זהב לבן?

ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן בתכשיטים הוא בהרכב. זהב צהוב משולב עם מתכות כמו נחושת ואבץ, ואילו זהב לבן משלב ניקל או פלטינה, שהן מתכות כסופות שנותנות לו את הצבע הבהיר והכסוף שלו. אין הבדל בין זהב צהוב לזהב לבן מבחינת האיכות, אלא שזהו עניין סגנוני. לכן, לפני שרוכשים תכשיט לגבר רצוי להבין קודם מהו הצבע המועדף עליו.

תכשיטים משובצים

גם הבחירה בין תכשיטי זהב משובצים ביהלומים או אבנים לבין תכשיטי זהב לא משובצים היא סגנונית ולבסוף זהו עניין של טעם. אפשר למצוא מגוון סוגים של תכשיטים לגבר המשובצים יהלומים או זירקונים לבנים או שחורים, ובעיקר בתליונים לשרשראות. אף שתכשיט ללא יהלומים או אבנים יכול להיות יפה בפני עצמו, שילוב של יהלומים ואבנים יכול לייחד את הסגנון ולעיתים לגנוב את כל ההצגה. שימו לב שגם השילוב של היהלומים עם הצבע של הזהב חשוב: יש גברים שיאהבו תכשיטים המשובצים ביהלומים או זירקונים בצבע שחור המשולבים עם זהב לבן, ואילו אחרים יעדיפו זהב צהוב עם יהלומים לבנים וכך הלאה.

האיכות והאמינות

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך להקפיד עליהם בנוגע לתכשיטי זהב בכלל ובאשר לתכשיטים לגבר בפרט הם האיכות והאמינות של חנות התכשיטים. חנות אמינה תבטיח לכם תכשיטים אמיתיים ואיכותיים שיישארו עמידים לאורך זמן, תוך שקיפות מלאה ושירות וליווי אדיבים, בעיקר כשזה נוגע לתיקונים בתכשיט, אם תצטרכו.

לסיכום

מתוך המגוון הרחב של תכשיטי גברים תוכלו למצוא את התכשיט המושלם עבורכם. חשוב להתמקד בשאלות כמו איזה סוג תכשיט מתאים לכם (שרשרת זהב לגבר, צמיד, טבעת לגבר וכו'), החומר של התכשיט, זהב

צהוב או בכלל זהב לבן, שיבוץ התכשיט ביהלומים וזירקונים וכמובן – האיכות האמינות. כאן נציין שאיכות ואמינות הם בערך עליון אצלנו בתכשיטי חביב, ואנחנו נספק לתת לכם שירות בנוגע לכל רכישה שתבצעו – באתר ובחנות שלנו.

פברואר 20, 2022
מתנות לבר מצווה: איך לבחור במתנה המושלמת לבר מצווה?

מתנות לבר מצווה: איך לבחור במתנה המושלמת לבר מצווה?

כשנער חוגג יום הולדת 13 הוא למעשה מגיע לגיל המצוות – הגיל שבו, לפי היהדות, הוא מחויב בקיום מצוות בעצמו. כחלק מבר המצווה הנער מניח תפילין, עולה לתורה באמצע השבוע וכן ביום שבת, וברוב הקהילות גם נושא דרשה. מדובר בזמן מרגש עבור הורים וילדים רבים, שבו נוהגים גם לחגוג במסיבה גדולה את המאורע, ובר המצווה מקבל לכבודו גם מתנות. אז אם גם ילדכם או נכדכם עומד לחגוג את היום המיוחד הזה, ריכזנו עבורכם חמישה רעיונות למתנות בר מצווה שכל נער ישמח לקבל.
פברואר 03, 2022
מה ההבדל בין טבעת נישואין לאירוסים?

מה ההבדל בין טבעת אירוסין לנישואין? המדריך המלא והמקיף

רכישה של טבעת אירוסין או נישואין היא בחירה לא פשוטה, ובעיקר אם לא ממש יודעים מה ההבדל ואיזו טבעת לבחור עבור האירוע המרגש. רבים עשויים להתבלבל בין הטבעות – ובצדק. רגע לפני שקונים טבעת וכורעים ברך, חשוב להכיר את ההבדלים בין טבעת אירוסין לטבעת נישואין. במאמר זה ניתן מספר טיפים ונעשה קצת סדר בנוגע להבדל בין השתיים.

אז מה בעצם ההבדל?

טבעת אירוסין היא הטבעת שמוענקת במעמד הצעת הנישואין. לעומת זאת, טבעת נישואין היא הטבעת שבאמצעותה מקדשים את בת/בן הזוג במעמד החופה בחתונה.

ההבדלים העיקריים בין טבעת אירוסין לטבעת נישואין

טבעת אירוסין

  • דגמים רבים, ובעיקר טבעות יהלום - לרוב יש מצע דגמים רחב של טבעות אירוסין. בדרך כלל תיבחר טבעת מסוג סוליטר, שבה יש יהלום אחד גדול במרכז הטבעת. בעיצוב הטבעת יש גמישות רבה: תוכל לבחור את גודל היהלום במרכז ויש אפשרות להוסיף יהלומים נוספים מסביב לטבעת באופנים שונים.
  • אפשרות לעיצוב אישי - יש אפשרות לבחור עיצוב לטבעת עצמה. העיצוב יכול להיות מגוון וממספר מתכות שונות, וניתן לבחור בין זהב לבן לזהב צהוב, בהתאם לסגנון והעיצוב הרצוי.
  • בחירה לא פשוטה לעתים - רכישת טבעת אירוסין עשויה להיות מאתגרת לעיתים, וזאת משום שמדובר בהפתעה לצד השני. לפיכך אמורים לרכוש אותה לבד, ללא בחירה יזומה של הצד השני. לכן רצוי להתבונן בתכשיטים קיימים ולראות מה הסגנון שמחפשים, האם אלו תכשיטים יוקרתיים וגדולים, או עדינים וקלים. מומלץ להתייעץ עם החברות/החברים או עם המשפחה בנוגע לבחירה.

טבעת נישואין

  • בניגוד לטבעות אירוסין, על טבעות נישואין לא יימצאו יהלומים, אלא הן יהיו לרוב פשוטות יותר. על פי ההלכה היהודית, טבעת הנישואין צריכה להיות עגולה בחלק הפנימי והחיצוני, משום שהיא מייצגת את הקשר ההדוק בין הזוג ואת ההמשכיות בנישואין. לאחר סיום הטקס, תוכלו לחרוט את השמות שלכם על הטבעת.
  • על הטבעת להיות עשויה מחומר אחד בלבד וללא שילוב של מתכות נוספות, בניגוד לטבעת אירוסין. כמו כן, הטבעת יכולה להיות עשויה זהב לבן או זהב צהוב.
  • רכישת הטבעת לגבר לחופה אמורה להיות פשוטה יותר מרכישת טבעת אירוסין, משום ששני בני הזוג בוחרים אותה יחד בדרך כלל. במעמד רכישת הטבעת, ניתן לרכוש טבעת נישואין נוספת.

לסיכום

רגע לפני האירועים המרגשים והחשובים בחיים, חשוב לעצור ולהבין את ההבדל בין טבעת אירוסין לנישואין, וכך תראו את כל האפשרויות העומדות בפניכם. בחירת הטבעת תלווה אתכם לאורך שנים, בין אם תרצו להיזכר ברגע הצעת הנישואין המרגשת או בטקס החופה שחיבר אתכם יחד לנצח. אנו מאחלים בהצלחה בבחירה ומזל טוב באירוע הבלתי נשכח שלכם.

 

אוקטובר 31, 2021
מה ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן?

מה ההבדל בין זהב צהוב לזהב לבן? המדריך הטוב בישראל

זהב הוא אחד המרכיבים הנפוצים בתכשיטים, והם אופנה על זמנית שתמיד יש לה ביקוש. בשנים האחרונות הזהב הלבן תפס מקום של כבוד בחנויות התכשיטים ורבים מבקשים ליהנות מהזהב בגוון הלבן-כסוף, אבל מה בעצם ההבדל ביניהם? האם זהב לבן הוא פחות איכותי מזהב זהוב או להפך? ואיך זה בא לידי ביטוי במחירים?

 

הבדל בין זהב צהוב לזהב לבן

תכשיטי זהב מורכבים מתערובת (סגסוגת) של זהב עם מתכות נוספות. זהב צהוב משולב עם יסודות כמו אבץ, נחושת או כסף, בעוד שזהב לבן ישלב פלטינה או ניקל, שהן מתכות לבנות-כסופות. במקרים רבים, זהב לבן יצופה בשכבה של רודיום, שכבה מתכתית נוספת בצבע לבן-כסוף שתיתן הברקה ותשמור על התכשיט. הגוון של התכשיטים יתקבל לפי הרכב הסגסוגת, שאותה ניתן לשנות בהתאם לגוון שרוצים.

 

האם זהב לבן הוא פחות איכותי?

שינוי הסגסוגת לצורך קבלת הגוונים השונים לא מורידה מאיכות הזהב ולא הופכת אותו לתכשיט שמכיל פחות זהב. תכשיט שמוגדר כ"תכשיט זהב" חייב להכיל אחוז מסוים של זהב בהרכב הסגסוגת שלו, ומה שמשתנה זה כמויות המתכות האחרות בתערובת. במילים אחרות – זה לא משנה מה יהיה הרכב התערובת, התכשיט עדיין יכיל את אותן כמויות של זהב והמתכות האחרות הן אלו שישתנו לצור שינוי הגוון.

 

מה ההבדל בין זהב 14 קראט לזהב 18 קראט?

לפני שנבין מה ההבדל, חשוב לדעת מה זה קראט. קראט הוא הסימון המקובל לאחוזי הזהב בתכשיט. לתכשיט 14 קראט יש בדרך כלל כ-60 אחוזים של זהב, ולתכשיט 18 קראט יש 75 אחוזי קראט, כלומר הוא טהור יותר. גם במקרים אלו, הזהב משולב עם מתכות אחרות שיוצרות את הגוון שלו. השוני יתבטא בעיקר במחיר, משום שהתכשיט הטהור יעלה יותר וגם ידרוש הליך ייצור מורכב יותר.

 

יש הבדל במראה בין 14 קראט ל-18 קראט?

במקרה של זהב צהוב יש הבדל בגוון, משום שמדובר בתכשיט עם אחוזי זהב גבוהים יותר שנותנים לו מראה יותר קרוב לגוון של זהב טהור. במקרה של זהב לבן לא בהכרח רואים הבדל משמעותי בנראות, משום שתכשיטי הזהב הלבן מצופים ברודיום שנותן להם מראה דומה. במילים אחרות, יהיה הבדל בנראות בין זהב צהוב 14 קראט ו-18 קראט, אבל לא במקרה של זהב לבן.

 

מה יש לתכשיטי חביב להציע?

בתכשיטי חביב ניתן למצוא תכשיטי זהב צהוב וגם זהב לבן 14 קראט, תכשיטי איכות שמעוצבים ומיוצרים באיכות גבוהה תוך הקפדה על כל פרט. תכשיטי חביב מעצבים ומשווקים תכשיטים כבר למעלה מ-50 שנה, ומציעים תכשיטים ברמה גבוהה ללקוחות לצד שירות נעים ומקצועי.

זהב צהוב ולבן שניהם תכשיטים איכותיים שנבדלים אחד מהשני בעיקר בגוון, והבחירה ביניהם צריכה להתבצע בהתאם לטעם האישי ולמחיר. חשוב לקנות מחנות אמינה שתספק לכם תכשיטי איכות, כך תוכלו ליהנות מתכשיט יפהפה ומחמיא שיישאר אתכם לשנים ארוכות.

יולי 26, 2021